tisdag 14 oktober 2008

I kväll efter en heldag ute i strålande solsken med lilleman var det dags för fler strutar. I kväll blev det några till Miltons lilla gran som han skall få ha i sitt rum i år. Ännu så länge har mamma fria händer vad gäller julpynt i barngranen. Tanken är att barnen skall få en egen gran varje år att pynta helt på egen hand och efter egen smak. Lättare då att få ensamrätt till den stora granen. I år går strutarna i ljusblått och brunt, precis som övrig inredning. Passade på att köpa lite vackra papper till fler strutar. Resultatet kommer så småningom.

1 kommentar:

Erika sa...

ja att få frossa i rosa helt plötsligt är nåt nytt men kul :-)
Kanske att jag har placerat er, i alla fall Maria. Tror att du ev jobbar tillsammans med min gamla chef. Har varit förbi pysselbutiken flera gånger men inte vågat mig in. Var in en sväng för länge sen med barnvagnen och jag kom ingen vart och de senaste gångerna jag varit förbi har det varit en massa folk därinne. Undrar vad som ska öppnas där sen. Spännande!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...