torsdag 16 oktober 2008

Såååå fina kakor





När jag C var i USA i mars så upptäckte jag något fantastiskt.....

Jag upptäckte Williams-Sonoma!! En helt fantastisk butiks kedja med det ljuvligaste och häftigaste sortiment man kan tänka sig....

Men det finns ju en maxvikt..( kan inte varit en kvinna som bestämde den ) på flyg, men dessa roliga kakmått kom med hem. En till E och en till L....

Nu har vi inte lyckats med att få dem exakt så dekorerade de på bilden men det blir annorlunda pepparkakor år!

Vi har bakat vita kakor och färglagt dem med kak-färgpennor.et blev jättefint. Mysigt pyssel för regniga dagar.

6 kommentarer:

Nettan sa...

Hejsan! Javisst ä det en underbar butik. Bodde i USA 2 och ett halvt år och hade turen att ha en hel kontainer att fylla på hemresan!=) kommer att visa en del av mina "fynd" på min blogg som oxå är rykande färsk...så kika gärna in!!
Kram Nettan

Designe sa...

Åh, vilken fin blogg ni har! Hittade hit via annashuspålandet!
Verkligen fina kakor!
Ha en trevlig helg!
Kram :)

Evelina sa...

Å, vad skoj att jag hittade er blogg... =)
Vilket superfint dockskåp, var har ni hittat det? (Skulle vilja ha ett sådant till mina pojkar...kanske mest till mig själv..hihi)

Trevlig fredagskväll/Evelina

Nettan sa...

Hej igen!
Å tack för att ni tittade in hos mig...ä ju oxå nybörjare!=) Hoppas det var en lyckad champagne provning...lät ju inte helt fel=)
Kram Nettan

Erika sa...

Vilka söta kakor. Kan tänka mig att de är uppskattade hos barnen. Och de vuxna med för den delen :-)

Kram
Erika

Anna sa...

Ohhhh ljuvliga kakmått, me like alot. Hittade hit via Nettan :-) och jag återkommer, så mysig blogg. Kramar ANna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...