söndag 26 oktober 2008

snart börjar jakten.........


..........på de 48 små paketen!

Varje år i början av november börjar förberedelserna för årets paketkalendrar...samtidigt som man längtar och det känns supermysigt så är det inte utan att det väcker en viss ångest ( Light )

Till 7 årig dotter är det inga problem..men en son på 5...lite knepigare :-)

Förslag mottages tacksamt. Så typ 29 november räknar man glatt paketen i tron att man har alla och ev några extra, men alltid....det slår aldrig fel...saknas det ett par!! NU..i år, ska det finnas 48 paket, klara och färdiginslagna, den sista november:-)
Vi får väl se hur det går med det!!!

Jag har köpt tomtekalendrar från Maileg. Låååånga, härliga underbara tomtar!!!
En flicka och en pojke.....


2 kommentarer:

Erika sa...

Vilket pyssel. Vi har båda barnens födelsedagar i dec och jan, så detta med adventskalender får de stå över. Fast jag är bra sugen, men så mycket paket ändå. Jättefint dockhus, ska bli kul att få se sen. Min logga har jag gjort i Photoshop.

Kram
Erika

Nettan sa...

Åå vilka undrbara tomtar! Skulle gärna ha en själv...med 24 små paket såklart!;-)
Ang frågan om mina stämplar så ä det alfabetsstämplar och en annan julsämpel (smickrad att ni trodde jag textade så fint;-)) allt köpt i Staterna!!
Pyssla lungt...
Kram Nettan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...