måndag 17 november 2008

influensatider...

Passar sällan bra med adventstider....Här ligger man nu nerbäddad, med känslan av att blivit överkörd av ett ånglok, och tittar på korgen med alla de där små paketen som bör slås in snart..48 st tar ju ett tag!! Nu måste jag nog erkänna att det inte ens ligger 48 presenter där...knappt hälften är jag rädd...och mitt mål, som alltid, var att vara klar i början av november för att slippa sitta natten innan 1:a december :-)

Hittade den här fina adventskalendern i Countryhomes and interior´s julnummer. Den hade varit perfekt nu, då hade de inte behövts slagits ine
Nej, nu ska jag festa loss på en Bamyl-Brus tror jag!! Bilden är från Aspen & Brown

4 kommentarer:

Nettan sa...

Stackars, stackars..inte kul att ligga hemma med flunsan! Hoppas du fått laddat upp med mycket läsning..å bambyl;-)..å kanske kan få hjälp med att slå in paketen...du ä ju sjuk;-)
Ha det så bra du kan och krya på dig!!
Kramkram Nettan

Anna sa...

Åhhh din stackare, krya på dig. Lyllo dig som "bara" har 48 paket, ha ha ha, själv har jag 72 paket MEN så är det när man ska vara ambitiös och ge alla barnen varsitt varje dag, men tänk vad mysigt. Jag tar tacksamt emot förslag på bra adventspaket till flicka 6 år, pojke 4,5 år och flicka 2 år. KRYA PÅ DIG, kram ANna

Erika sa...

Usch & fy. Inte kul alls. Man vill ju så mycket men kan så lite. Vilken underbar kalender ni visade bild på. Den var helt perfekt.
Krya på dig.

Kram
Erika

Anonym sa...

Häj!
Krya på dig min vän! Själv går jag här med en tokförkylning som aldrig vill ge sig! Försöker samla krafter till vår USA reunion och Thanksgivingmiddag på lördag! 7 kilos kalkon och en massa goa tillbehör och gott vin! Ska nog gå vägen efter C-vitaminbrus,Echinatex och en massa alvedon!!!
Kram kram
Carina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...