söndag 11 januari 2009

Söndag=Fynddag

Lite småtrötta men så tillfreds efter gårdagens Champagneprovning med C! Vi hade verkligen en jättelyckad kväll med många glada skratt, nya lärdomar och fantastiska viner i trevligt sällskap. Just som vi inte trodde det kunde kännas bättre såååå....

-Kan ni tänka er...nu har vi gjort världen finaste fynd!! Vi hittade dessa skönheter genom en annons!! Ibland har man tur...Inte nog med allt detta, en vacker gammal träkälke, en fantastisk glasburk och ett superfint bord med tillhörande gamla stolar..bild på detta kommer senare!

Nu ska vi sväva vidare på lite små moln....

Kram C&M

28 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka fynd!
Blir nyfiken på resten..ler
Har fyndat men inte så fint..snyft
Har gjort tavlan själv.
Kram och ha en skön söndags kväll/Irene

mylovelygrandma sa...

Oj vilka fina spegeldörrar :) Vad ska hända med dessa? Kram och hoppas ni får en bra vecka! :)

Mitt hvite hus sa...

Oj så fine dører, høres ut som dere har hatt litt av en dag i dag . Og i går også=)

Blir spennende å se hva dere skal gjøre med de0)

Nyt uken Klem Kerstin

Vit Spets sa...

Ljuvliga fynd! Jag förstår att Ni svävar på stora moln...
På tal om rynkor så ger scannern på ICA inga utslag än *fniss*

Önskar Er en trevlig Söndag kväll
//Siv

Kerstin sa...

Jösses! Vilka fynd! Vad ska ni göra med allt? *nyfiken*

Kramar!

Marits vita skrin sa...

Hej hopp. Är mattan såld? Jag är intresserad.

Kram från Marit

Vive sa...

Vad fin sida ni har och va kul att ni fyndat..det älskar jag med...
Vilka underbara spegeldörrar!!
Kram
Vive

Marits vita skrin sa...

Men gode gud, er skulle jag jobba med;)
Ville hon inte ha den.
Är den avlång?
Vad kan frakten bli tro?

Marit

My home is my Castle sa...

For en flott blogg dere har :) Her kommer jeg tilbake, så jeg legger dere inn på linkelisten min :)

Sååå heldige dere har vært !!!
Jeg har ute en annonse på internett om ting jeg ønsker å kjøpe, men hører ingenting..
For noen nydelige dører :)

Ha en fin uke :)
Klem,Kari

Ullis/Leva på landet sa...

Men vilket fynd ni har gjort. Skulle också ha svävat på moln om jag hittat det som ni har hittat. Ska bli spännande att se vad ni hittar på med allt.

Ha det bra!
Kram Ullis

LantlivsAnette sa...

Åhhh, jag tror jag svimmar...såååå många fina dörrar, och annat fint också..jisses årets fynd !!
Kraam Anette

Julias vita drömmar sa...

Hej,

Ja wow vilka fina fynd ni gjort!
Hihi, bordet från möbelförmedlingen har jag också pillat på :D

Ha det gott!

Kram/Julia

Mia sa...

Oj vad många fina dörrar ni fått tag på. Spännande att se vad ni hittar på med dem.

Ha en fin vecka!
Kram Mia

HWITA DRÖMMAR sa...

Tack va snällt! Bokstavsstämplarna kommer från Idé & Hobby/Panduro. Kram Maria

johanna sa...

Hej
Förstår att ni svävar på moln=) sååå fina!!! Vilken lycka!!!
Kraaam

me and alice sa...

Hej!
Åh vilka fynd!!! Ska bli kul att se resten!!!
Har ni sålt den tovade mattan??
Kram Susanne

Vitt är vackert sa...

Wow! Vilka dörrar!!!! Å så många!!! Förstår verkligen om ni är glada! Sånna där kan man ju placera precis vart som helst och det blir snyggt.

Ha det bra!

Kram Ellinor

Marits vita skrin sa...

Jag skickade ett mail nyss men jag tror det misslyckades var mailadressen rätt
charlotte.ohlson@@rishader.se

Jag vill iaf ha mattan.
Min mail adress är:
maritsvitaskrin@live.se

Mvh Marit

Anna sa...

Oj vilka ljuvliga fynd! Säkert årets fynd! Spegeldörrarna är fantastiska:)

Kram
:)Anna

Skomakartummen sa...

Nämen vilket fynd nu är jag jätte avis *ler* Hur lyckas man fynda så här kram sari

Les Cotrions sa...

Lovely photos! I like the doors!!!
Have a nice week!
Vale

My home is my Castle sa...

Hei på deg :)
Man ser så sjelden både i interiørmagasiner og blogger hvordan folk har plassert tv `n sin.
Så derfor utfordrer jeg deg til å vise frem DIN tv :)
Her på Norske Interiørblogger har vi denne utfordringen gåendes og det er veldig kul å se hvordan andre løser dette " problemet "
Håper du blir med ;)

Ha en fin dag
Klem,Kari

♥ Fyra årstider sa...

Å vad fina saker..förstår att du är lycklig.
Kram Lotta

Nettan sa...

Nämen vilka tjusiga dörrar!! Har ni släpat hem allihop?? Har faktiskt ett gäng i källaren oxå måste erkännas..få se vad det skall bli av dem..ved har ni för planer för era??
Mina bokstäver..nu kommer ni bli såå trötta..ä köpta i...ja landet over there!! F´låt!;-) men vetni, har varit på panduro idag å de har faktiskt liknande..inte riktigt så stora bara..å fina papper finns det med, så ni ska nog få till det!! Lycka till!!
Kram Nettan

Fröken Fräken sa...

Oj, ni har visst köpt en hel del, ska ni ha alla dörrar själva? Till något särskilt projekt?

Jag skrev alla detaljer om tavlan i inlägget, och eftersom jag har fått massor av frågor om min egenhändigt gjorda tavla så har jag skrivit om det i dagens inlägg också!

Fröken Fräken sa...

Jag igen! Det var inte riktat åt er just det jag skrivit om min tavla, jag har fått frågor per mail osv om tavlan från fler som undrat och frågat om jag gjort den eller vad, så..! Tyvärr har man ju förr fått en och annan kommentar förut som typ ifrågasätt det man gjort, så nu försöker jag vara himla tydlig om det jag gör. Men i vissa fall undrar man hur tydlig man måste vara...

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vad kul det låter med champagne provning:)
Vilken tur med fynden ni gjort, ibland har man tur.
må så gott/S

Sjöboden sa...

Tack för snälla, guliga ord hos mig! Blev jätteglad. Vilken tur alltså, ljuvliga dörrar....

kram Caroline
(sonen är 15 mån :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...