torsdag 19 februari 2009

Mission: Hitta renskinn

Just nu duggar inte inläggen speciellt tätt.
Min kära syster ligger fortfarande på stranden i Thailand och småsmuttarpå ett glas iskallt rosevin....medans jag trampar runt i snö med snorig bebis.
Så alla ni som önskat tips på vin får snällt vänta på att experten återvänder. Ska väl inte gnälla... Telemarkskidorna ligger nu vallade och packas på söndag in i bilen för att i en veckas tid få fräsa runt i härliga backar i sälen. Jag har dess utom ett mission vad gäller inredning.
Jag måste bara ha ett renskinn. Vi håller på att fixa till kontoret och hade
tänkt mig en stil typ lexington, älghorn, renskinn. Vi har ett enormt gammalt skrivbord i denna stil så tror det kan bli läckert. Resultat visas så småningom.
Trevlig helg Kram M


8 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Härligt att vara i Thailand.
Lycka till med renskinnet.
Kram Åsa

Vive sa...

Det är väl bara ut och skjuta en ren :-D Nä, skämt åsido. Vad mysig stil på ert kontor.Ska bli spännande att se bilder på det. Sälen ja,där har jag varit och krockat med många i backen(är ingen bra skidåkare:)men däremot bättre på afterski:-D
Ha det bäst!
Kram
Vive

Stjärnor & Champagne sa...

Inte trist med Thailand, men Sälen duger ju gott der skall dit v.13 och längtar.

Kram Anne

Nettan sa...

Lycka till med letandet! Tycker som det låter som du har en utmärkt plan i alla fall! Kommer garanterat att bli superläckert!!
Hade ju helt missat förra inlägget! Vilken bra idé med vinskola!! Det vill man ju inte missa!!
Kram Nettan

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du frå tag på det du söker. Härligt att få vara i Thailand nu.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Stjärnor & Champagne sa...

Hoppas att det har varit bra i Thailand...Gud så härligt att få lite färg. Usch nu är jag så blek...Vad kul att du visste vem V.V är..Jag tycker att hon är supergo.

Kram Anne

Mjuka sa...

Renskinn är ju så fint och så Lexington!!
Kramen Malin

Marianne sa...

Hejsan! Om du vill så kan jag nog ordna ett renskinn åt dig, det finns en som bereder skinn här bara någon km från där jag bor, men jag vet inga priser och så är det ju det där med frakten. Om det låter intressant kan du lämna en kommentar på min blogg. Ha en trevlig helg!

Marianne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...