söndag 29 mars 2009

Självklart har vi massor av fint för de allra viktigaste personerna!!

Tack!
För all fin respons på vår butik! Vi tror ni anar hur ivriga vi är att komma igång Varje leverans är som rena julafton för oss! Idag har det blivit ett IKEA besök och hyllor har skruvats i högre hastigheter.
Ett stort projekt kan vi lova. Ni kanske kan se framför er synen av en syster, M, släpandes på en överlastad kundvagn, dragandes ( med jackskärpet ) ytterligare en lastvagn, med tusen olika delar hyllor, som ramlade av åt olika håll och kanter. Efter kommer C,i rulle, som tappert försöker styra hela ekipaget...Skapligt tåg!! Är övertygade om att ni alla har försökt manövrera en dignande kundvagn från IKEA!! Ingen servo direkt..

Ja! Ni får skratta, det gjorde vi med, så vi grät...
Och sedan vet ni nog också vad som kan hända den bästa när man skrattar så man kiknar när man fött barn de senaste åren:-)))







Här visar vi lite från butiken till till de allra viktigaste personerna som finns!
Vill ni se mer?
Stor stor kram C&M

21 kommentarer:

Handplockat sa...

Men Grattis vilken förvandling av lila rummet och vilket härligt sortiment det ser ut att vara
mitt varmaste lycka till

hårdaste måndagskramen

n o r d i n g å r d e n sa...

Gratis till er nya butik Villa Vintage!!!

Så vackra ting, gillade burkarna, ljusen, så snygga textade galgar och vilket porslin! Lycka till! Mari.

Bygatan sa...

Stort grattis och lycka till!

Ska bli kul att se mer!

Kram Lena

Designe sa...

Va roligt att ni ska öppna butik! Så fina saker ni har! Härligt! Lycka till! Kram :)

Ett hus i vitt sa...

Grattis till er butik!! Ja det är verkligen en rolig resa att ha en alldeles egen butik. Stort lycka till. Kram, Anette

Emmas idéer sa...

Åååå Grattis till er... så underbart... för både er och oss....
så mycket fint det såg ut att finnas till min prins...

bästa lyckönskningar till er.

kram

Jenny sa...

Heej!
Kan se er framför mig där på IKEA, hihi!

Åh vilka fina saker ni har i butiken, jag vill se meeer:)

Ha en bra dag,
kram Jenny

Home No.1 sa...

Stort lycka till!!!
Kram från Annica på Home No.1

carina sa...

hej
va kul med en till bloggare som jag ej sett,jag kommer att kika in igen i butiken .

gamla skolan sa...

Men oj !! Stort grattis till er lilla butik ! Vilka fina saker ni har tagit in !! Självklart vill vi se mer ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Erika sa...

Vilken syn :-)

Själv var jag där i fredags i samma ärende som ni, men med två barn...gissa min lycka när Z ville vara i bollhavet istället och lilla Alice somnade i kundvagnen på alla mjuka kuddar jag lassat upp. Känns som om det kommer bli många besök framöver innan öppning. Men nu väntar jag nog till A är inskolad på dagis, blir lättare att åka själv :-) Hu, bara två veckor kvar, sen är vår föräldrarledighet över :-( Usch, vad tiden går fort. Ja lite lik kanske hon är de kära kusinerna. Men jag tror nästan Z är mer lik. Han och Linus ser mer ut som bröder än kusiner, speciellt när de var små båda två.

Och ja, vill gärna se mer :-) Har ni satt öppningsdatum ännu? Så man kan boka i kalendern?

Kram
Erika

me and alice sa...

Hej Tjejer!
Åh vad roligt med en egen butik!!! Ett jättestort lycka till! Var har ni butiken? Är den hemma på er gård?
Ha ha nog har jag varit med om det som hände er när ni skrattade... Har ni testat studsmatta?? *fniss*
Kram Susanne

irma´s uthus sa...

Vilken fin blogg du/ni har, måste genast kolla mera...
ha en fin dag
kram

mylovelygrandma sa...

Hejsan! klart vi vill se mer! så spännande! jag är helt avis! men det passar ju er utmärkt :) hoppas vi snart får se mer mer mer! men vart kommer butiken ligga? Kram och lycka till i massor!

Stjärnor & Champagne sa...

Haha...Ni får lära er att knipa. Jättefina saker väntar med mera spänning

Kram Anne

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj!! Så spennede!? Gratulerer så mye med egen butikk!! Sååå mye fint!

Klem Anette:)

Skatan sa...

Grattis till nya butiken! Så kul :)

Håller tummarna för er!!

/Anna Skata

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att ni är på gång att öppna butik. Jättespännande. Att vara på IKEA kan vara ett stort äventyr:). Ser ut som om det kommer att bli en guldgruva med de fina sakerna.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Hem och Lycka sa...

Men vad roligt, stooort GRATTIS till er finfina butik! Ser gärna mer från butiken såklart!

kram

♥ Fyra årstider sa...

Gillar verkligen det jag ser.
Kram Lotta

Anna-Lena sa...

Grattis till er butik. Låter spännande. Älskar sakerna från Maileg! Kram Anna-lena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...