tisdag 11 augusti 2009

Nu är vi tillbaka...



Efter att ha njutit sommaren med allt vad det innebär med sol ,bad, god mat och goda viner så börjar vardagen så smått infinna sig. Inläggen har inte direkt haglat ner hos systrarna Ohlson men nu är det nya tag som gäller.
Det ska bli jättekul att kika runt hos er och se vad ni hittat på i sommar. Hoppas ni haft det lika bra som oss!

Lite höstigt på balkongen!
Trots att det är högsommar så känns hösten närmre och de vackra höstiga blommorna börjar komma fram i blomsterbutikerna.




VI BEHÖVER ER HJÄLP!
C har fått dessa fina glass-skålar och skulle vilja ha fler, men vi kan inte hitta dem!
Är det någon som vet var de kommer ifrån? Vilken leverantör eller återförsäljare??
Vi skulle bli superglada om ni ville hjälpa oss!
Tack på förhand!

14 kommentarer:

Nettan sa...

Hallå där, å välkomna tillbaks! Låter som ni haft en härlig sommar..men ni har inte solat å badat i Svedala antar jag..för så mycket av den varan har jag inte sett till här;-(
Kan tyvärr inte hjälpa er med glasskålarna..men fina var de!
Ha det gott!
Kram Nettan

Sanna sa...

Hej! Vad roligt att ni kikade in hos mig, nu blev jag överraskad! :)
Jag har nu kikat på er sida -roligt att vi har ett stort gemensamt intresse. Villa Vintage blev jag nyfiken på. Jag får försöka övertala min sambo att ta en utflykt till Nynäshamn inom kort ;)

Kram Sanna

Patricia sa...

Tack så mycket! =) Inte så tokig blogg ni har heller ; ) Det är verkligen superkul att vara två som bloggar tillsammans, det blir ens gemensamma lilla skötebarn!
kul att ni titta förbi!

Hälsningar Patricia

vardagsvitt sa...

Hej C&M så kul att ni tittade in till mig.
Jag kan tyvärr inte hjälpa er med de härliga bakelserna.
Ha det bra
Kram Marith

Jenny sa...

Hej Sisters!
Kul att höra från er igen:)

De där glasskålarna var jättefina, vet tyvärr inte var de kommer ifrån..kan ha sett något liknande på Balders Hage i Alingsås men är inte säker.

Ha en skön kväll båda två,
Kramis Jenny

Fröken Friberg sa...

Va kul att ni är igång! Helgöppet som vanligt? Vi borde ta tag i loggan, mm. Jag är redo när ni är det... Kram Charlotte

bakmammorna sa...

vilka söta skålar!!! jag hoppas att någon känner igen dem för jag vill också ha dem :-)

Anonym sa...

Skålarna finns på Pastellhörnan i Mariefred.
MVH Lotta

Ylva Wikland, Minnesbild sa...

Presentverkstan i Gislaved säljer dessa skålar. Eventuellt kan det vara dom som tillverkar också. (http://www.presentverkstan.se/)
/Ylva

linéa sa...

http://www.presentverkstan.com
Skall det vara. Jag såg kommentaren innan och var nyfiken, men adressen stämde inte. Vet inte om det är samma glass skålar dock.
:-)

Unknown sa...

Jag vet att STOCKHOME säljer eller i allafall har sålt dessa fina bakelser;) Hoppas att dom finns kvar.
Ha det bra

Anonym sa...

Se http://www.stockhome.se/15/page.asp?page_id=7897&type=ecom3&sub_nr=105&id=36118
MVH Helena

Mammaxtre sa...

Hej på er, har precis hittat er fina blogg. Kommer att kika in igen då jag tyckte om den. Jag har anknytning till Nynäshamn då jag är född där.
Om jag kan klura ut hur jag skall länka er tävling i min blogg kommer jag att göra det. Jag är ingen "Hi Tech women" tyvärr...

Anonym sa...

Hej! Dessa finns även på Urban Outfitters på Biblioteksgatan i Stockholm!
Ha det!
//Sofia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...