måndag 31 augusti 2009

Snygg väggtext!

Den här väggtexten är vi båda förälskade i just nu! Den passar nog i alla typer av kök, eller hur.
Den kommer passa utmärkt i C´s nya kök när hon flyttar till sitt nya hem 1:a oktober!
Då kan vi utlova många före efter blider.
I morgon presenterar vi vinnaren av fatet ( som faktiskt syns på bilden ) och så har M gjort om sin matsal...Vilken förvandling...Det måste ni bara se!
Kika in i morgon igen och ni som inte hunnit tävla, ännu har ni chansen!

Kram C & M

6 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilken läcker väggtext! Den hade definitivt blivit fin hos mig :)

Ni får jättegärna länka, bara kul!
Och tack snälla för era rara ord...

Kram Marie

Hem och Lycka sa...

Vilken jättesnygg text! Ni får gärna länka till mig, bara roligt!

kram Mia

♥ Affi ♥ sa...

Läcker väggtext! Har ingen ledig vägg i köket...Måste nog tänka på att göra om lite!

Moa mitt i vitt sa...

Halloj,kul att ni hittade till min blogg,verkligen härlig väggtext,och blogg ni har.
Ha det gott/Moa

Erika sa...

Åh gud vilken snygg. Ska göra om väggarna hemma snart i köket, den där kommer ju passa superbra hemma hos mig :-)

På lördag är mina barn hos farmor och farfar ska försöka passa på att ta mig ner till er och åsa och kika i lugn och ro :-)

Kram
Erika

Anonym sa...

Hur kan man köpa väggtexten, den är så snygg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...