lördag 12 september 2009

Villa Vintage Inspirationskväll i höstens tecken...

Först av allt vill jag passa på att framföra mitt allra varmaste TACK för alla fina kommentarer jag fick efter förra inlägget och repotaget i Mama. Om ni bara visste vad det värmer! Jag brukar inte gråta när jag berättar om olyckan och livet efter, man är van på något vis, men när jag läser alla fina ord ni ger mig så rinner tårarna och mitt hjärta väller över av starka känslor. Tänk att det finns så mycket omtänksamhet och värme! Hoppas ni förstår vilken styrka ni ger mig med all er medkänsla och uppmuntrande ord!

Miljoner kramar till er alla!Y Y Y

Charlotte


Idag visar vi lite bilder från vår inspirationskväll som gick i hösten tecken. Butiken fylldes av glada shopping och mingelsugna personer. Ost, marmelader, snittar och vin stod på menyn och en massa nyheter var framplockade i butiken.

Villa Vintage´s Entre

Cheddarsnittar av kavring

Liselotte och Anna visar sina inköp!

Sara tar ett glas vin och planerar inköpen av lampor!


Lite höstkänsla i fönstret

Annsofie och Jenny har shoppat loss



Äpplen från trädgården men kanelstänger och recept på vår äppelkaka.

Annika och Fiffi gladaste kusinerna denna kväll !!

11 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så skjønne stemningsbilder fra butikken...
God søndag..Klem Kerstin

♥ Affi ♥ sa...

Å så mysigt det verkar i er butik!
Kvällen verkar ha varit mycket lyckad.

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fruktansvärd händelse i ditt liv Cahrlotte. Men vilken dunderkvinna du verkar vara, all heder åt dig och din livsgnista! Och så er vackra butik och Sommelier är du med! Jag som gillar vin älskar vintips då och då!!!!

Jag har som ni kanske sett bytt blogg, vi ses igen!

Mari, fd Guldkant på Livet

n o r d i n g å r d e n sa...

Charlotte, sak de ju va:)

Hanna sa...

Sååå himla mysigt och fint!!
Wish I was there :)

Ha d gott!
Kram Hanna

Ann-Sofie sa...

Hej, jag läste reportaget om C i Mama, och läste om er blogg där, och nyfiken blev jag ju....har läst o scrollat, läst o scrollat nu, och njutit, älskar sånna här bloggar som bjuder på så mycket!

Till C, kan inte alls föstå det trauma du gått igenom, men en sak såg jag genom hela reportaget, och det var din styrka, och livet som gnistrade i dina ögon! Fantastisk stark person!

All Lycka till med er butik!

KRAM!

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad härligt med så nöjda kunder, ni har en sååå fin butik !!
Nu har jag också läst reportaget om dig..jag sitter här och snörvlar, jisses vad du har gått igenom, vilken stark person du är..
Jag får så dåligt samvete, jag grät igår över min situation, jag saknar min butik, är arbetslös och känner mig värdelös emellanåt...men jisses för tusan, jag är ju frisk..inte ont i kroppen eller nåt annat...
Livet tar sina vändningar, jag hoppas att mitt vänder och blir bra, som ditt har blivit !!!
Tusen tack för att du delade med dig....
Kraaam Anette

Anna-Malin sa...

Vilken mysig & fin butik ni har!
Ser ut att finnas många saker i min smak *L*.

Kram

A-M

Sussi sa...

Hejsan!
Självklart så har jag överseende med att ni har mycke just nu.
Ni verkar ha haft en underbar dag/kväll i butiken. Er butik ser jätte mysig ut! Synd att det är långt för mig att åka dig bara.

Kram Sussi

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh villen miss att man inte kom dit! SÅ fint ni har!
kram Lina

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka härliga bilder.Så synd att det är så långt till er butik. Så gripande reportage och vilken kvinna du är C som orkar komma igen som du gjort. Du verkar verkligen vara en helt fantastisk person.

Ha det bra!
Kram Ullis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...