onsdag 28 oktober 2009

Nu Jäklar....

Innan mannen i huset begav sig ut på sjön inledde vi ett jätteprojekt här hemma. Nu jäklar...nu river vi altanen och bygger ut den i storlek gånger 10 typ. Och vet ni vad? Jag skall få en pool...Jippi. Fast med en liten bebis på väg, en tvååring och en kringflackande karl har vi som mål att inviga poolen med ett grymt poolparty sommaren 2011 (kanske kanske 2010 om jag får bestämma), men redan nu planerar jag vilka relaxstolar jag skall ha, vilka drinkar som skall drickas och hur många kilon jag måste gå ner innan jag kan köpa den där bikinin som matchar poolen. Så för er som har planer på att följa vår blogg i två år får se poolresultatet då


Kanske nått sånt här..... eller....



så här...


men absolut så här :-) / Ha det gott M


10 kommentarer:

Les Cotrions sa...

I'm looking forward to see the evolution of your works!
Happy afternoon!
Vale

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så spennende da.. gleder meg til å se....
Lykke til =)

Emmas utsikt sa...

Hej,

jag hade er på min länklista när jag började blogga, så försvann ni när jag ändrade layout. Nu hittade jag er igen via en annan blogg. Juhu!

Gratulerar till pool-to-be. Det hade varit nåt det. Sååå härligt.

God afton från Oslo

mammaxtre sa...

Möjligen drömmer de flesta husägare om att ha en pool på tomten. Kul för eroch roligt att ha detta att se fram emot.

Thorins Trädgård sa...

Jag röstar på bild nummer två! Alla familjemedlemmar får varsin liten brygga!

Ja jäklar helt enkelt!

Marit

Nettan sa...

Hejsan! Låter ju helt fantastiskt underbart..tycker du hade en del fina uppslag oxå!;-)..hoppas på en kanonsommar 2011 då!!
Va fina tvättkorgarna var!..det är så långt mina planer sträcker sig för tillfället, att få en renoverad tvättstuga!!
Ha det gott!
Kram Nettan

n o r d i n g å r d e n sa...

Så spännade!!! Poolparty på bloggen ser vi fram emot till sommaren 2010- det får du hälsa din man: )

Trevlig helg!

Mari, ny adress, fd guldkant på livet

Stjärnor & Champagne sa...

Vad sa du sa du???? Pool, attans vad avis jag är nu. Har tjatat om att bygga en på landet i 2-3 år nu men inte sjutton har han veknat, suck....
Kram Anne

Barn & Inredning sa...

Oj så härligt!!! Då har du något att se fram imot verkligen.Även vi som läser er blogg...hoppas vi får vara med och följa detta projekt.
2:dra bilden känns som en klar dröm :)
Lycka till
Kramar Malin

Marits vita skrin sa...

Härligt härligt med en poool. Skulle jag inte tacka nej till....

Vilka fiffiga tvättkorgar, var kommer dom ifrån.

Och jag ska genast skriva upp namnet på rödvinet. Jag älskar rödvin, men är ofta så fjantig att jag är så rädd för att tänderna ska bli missfärgade, haha. Så därför dricks det MYCKET Vicars choice här hemma just nu.
Men jag ska tametusan köpa mig en flaska rött till nästa helg.

Kram på er
Marit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...