måndag 3 januari 2011

Måla eller inte måla...

Det är den stora frågan här hemma just nu....
Det här skåpet finns på vår toalett och är som ni ser av ek.
Vet inte om jag är dum nu men jag funderar på om jag ska måla den snyggt svart!?
Jag tänkte köpa en hög hylla i smalare variant med flera hyllplan på Ikea som då även den skulle få sig en omgång med penseln.
Förstör jag den om den blir svart eller blir det bara snyggare?
Jag vet ju vad jag tycker innerst inne....svarta tankar.... ;-)

När julens gäster kommer får de egna handdukar i den här korgen!


Den här skylten sitter nu på dörren in till tvättstugan. Jag hittade en jättemysig inredningsbutik i köpcentret port73 i Haninge.
Home of Hapiness
Har ni vägarna förbi där så kika in.

Handuksförvaring bredvid duschen, snyggt och smidigt.
Korgen från House Doctor och lilla skylten från Villa Vintage



Min älsklingslykta är även den från Villa Vintage!

Nästa vecka har vi en jätteREA på Villa Vintage, så vi får plats med allt som ska inhandlas på Formex!

Charlotte

2 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Hej

Jag är urusel på att ta bra beslut när det gäller målning så den frågan hoppar jag raskt över ...Hahahhaha

Ha en fin fortsättning på januari nu. Stor kram Anna

HOUSE of ADELA sa...

Hej toppentjejer!=)
Måla säger jag! Tror det skulle bli kalasfint! Härlig idé med handdukarna till gästerna! Ååå underbar lykta, finns den att köpa än???=)

Kramar
Adela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...