lördag 28 maj 2011

the invitations....

Nu när alla har fått sina inbjudningar kan jag visa dem här!


Jag gjorde själv texten och skrev ut den och klistrade in i kort från Panduro. Temat går precis som bröllopet i antik romersk stil.


Matrimonio betyder bröllop på italienska



Jag lade silkespapper i botten av en presentkartong från Panduro, i med kortet och sliverhjärtan



Som en sista detalj lade jag i en olivkvist för att få extra känsla!



En rosett i bredare band och sen adressen på.

Charlotte

4 kommentarer:

cat sa...

Gud så fint! Era gäster måste ju bli överlyckliga över en sån inbjudan.
Ha de gott. Catarina

a piece of happiness sa...

Den är verkligen jättefin Charlotte!

:) LiseLotte

millandante sa...

Så fint Charlotte!! En inbjudan som lyser kärlek och värme!

Kommer att tänka på dig/er den dagen!:) Tänk vad livet innehåller mycket...:)

Kram

Annas Lycka sa...

Vackraste inbjudningskorten jag sett! Så fina!!! Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...