torsdag 21 juli 2011

Wedding pics

Blivande brud gör sig klar



Foto Maja Suslin

6 kommentarer:

cat sa...

Woaw!!!! Vilket fantastisk vackert par. Grattis!
Vilka underbara bilder du delar med dig av :D
Ha de gott och all lycka till er både. Kram, Catarina

Hemmalycka sa...

GRATTIS och lycka till till er båda, vad fina ni var.
Kram Åsa

Min Svägerska och Jag sa...

Är på semester och fick äntligen lite datortid. Grattis och lycka till!
Jisses vad fina kort och vilken vacker bukett du hade. Absolut det vackraste jag sett. Underbart!
Kram Linda

Hem och Lycka sa...

Men å så fina ni var, stort grattis!

kram Mia

Stjärnor & Champagne sa...

åhhhh vad ni är fina och vad jag har missat. Är inte så aktiv bloggare just nu. Såg på DB så jag skyndar och köper tidning imorgon och lägger in något på bloggen. Har skrivit på en post-it lapp minsann när det skall sändas så att jag inte glömmer. Ha det bäst tjejer och stor kram A
Ps. synd att ni har stängt eran butik

Stjärnor & Champagne sa...

FB skulle det vara inte DB

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...