fredag 19 augusti 2011

Älskade vackra syster!

Vad vore mitt liv utan dig älskade storesyster. Ingen som läser denna blogg har väl missat finaste C`s gripande historia och jag antar att ni även sätt min vackra syster på tv. Du vet, Charlotte hur stolt jag är över dig och hur mycket jag älskar dig. För mig vore livet inget utan min storesyster och jag är varje dag så enormt tacksam över att du klarade olyckan så pass bra som du ändå gjorde. Att förlora dig vore att förlora mitt liv. Vi pratar ju ofta om att vi egentligen borde fötts som tvillingar då vi tänker lika, pratar lika, har samma galna humor, skrattar lika och ser nästan likadana ut. Jag har följt din dagliga kamp och att nu se din lycka gör mig så stolt och glad över att du är min syster. Du är den finaste, varmaste och bästa storesyster som kan finnas och jag älskar dig såååå. Så vad vore mitt liv utan dig sis, min bästa bästa förebild..

Såå, då kan vi bli lite ytliga och tala om shopping i stället...Ett relativt litet problem i jämförelse men dock ett problem i min vardag just nu är att jag inte kan välja.....







Dom , dom eller dom eller några andra. Den mest besökta sidan just nu är Biskopsgårdens webbshop där två av bilderna är ifrån. Vet inte hur jag ska kunna välja höstens boots men en sak är säker...jag lär inte vara ensam om ett par Primeboots i höst....


Kram M

11 kommentarer:

cat sa...

Vilket underbart inlägg! Saknar nästan ord, men desto fler tårar.
För att övergå till det ytliga; jag tog de översta! Helt underbara, fötterna mår som "prinsar".

Med lite tur besöker jag er butik nästa lördag! Ska på upp och hälsa på min älskade far i Ösmo/Nynäshamn (han är lite kluven just nu) och tänkte passa på med lite shopping i Nynäs :-)

Ha de gott och hoppas att vi ses. Catarina

Stjärnor & Champagne sa...

Din syster är underbar:) Om vi ska prata Primeboots KÖÖPPPPPP, bästa stäveln. Jag har ett par svarta med dragkedjan bak och ett par av dom sista du visar:) Kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

stöveln:)

Tina sa...

Din syster är outstanding, vilken drive hon har!
De där bootsen är snygga, jag har också kikat lite..de översta är så snygga!

Ha en bra dag! /Tina

Mamma C sa...

Nu kom tårarna när jag läste de fina orden. Din syster är en kanon och en kämpe.
Jisses vad svårt att välja, skulle vilja ha dom allihop. Men blir jag tvungen så får det bli dom sista.
Kram Mamma C

Casa bianca di Mia sa...

Två härliga systrar!! :)

Primeboots har jag också sneglat på, men inget köp ännu...
Vet inte vilka jag skulle valt, men tycker de översta var snyggast!

Kram Mia

VITA NYANSER sa...

Vilka underbara ord!!! Vad härligt att ni har varandra! Charlott är en beundransvärd tjej!

Vilka snygga stövlar du har att välja mellan, inget lätt val, men roligt = )!

Ha en skön lördag båda två!
Kram L-L

Unknown sa...

Svårt val på stövlarna ,de var super snygga, jag har för kraftiga vader, så jag ska köpa jodpush bootsen, de är ju så klassiska, så de får bli dem för mig. Köp ett par stövlar, du som kan ha det.Hls C att vi sitter klistrade och hon är en superkvinna, som dessutom är vacker.
Annelie

Unknown sa...

Jag glömde att skriva att du måste vara en sjuhelsikes lillasyster med en vacker insida, som skriver en sådan hyllning till C.
Jag blir lite avis.
Ni är lyckligt lottade som har varandra och som har så mkt gensamt.
Ha det så gott!

Annelie

Ett hus i vitt sa...

Såå vackert skrivet, jag blir alldeles tårögd här! Kärlek är verkligen det vackraste och bästa som finns!

Stor kram och trevlig lördag!

/Anette

HOUSE of ADELA sa...

Ni två är ju helt underbara!
Snygggggga stövlar, älskar primeboots men har tyvärr inga än:)

Kramar
Adela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...