måndag 15 augusti 2011

Hemmakontor...i planeringsstadiet!

För en tid sedan så köpte jag ett gammalt skrivbord, ett brunbetsat med brunt skinn på ytan...Som så mycket annat här hemma fick det sig en omgång med penseln och nu är det snyggt svart!Just nu står det i mammas förråd i väntan på att få flytta till burspråket i nya huset...Åh vad det ska bli trevligt att sitta och skriva räkningar där...



Tills ni får se det resultatet så visar jag lite andra fina bilder från Pottery Barn..










Har ni sett att man kan shoppa från Pottery Barn till Sverige nu? Har inte ens vågat kolla fraktkostnaden men drömma kan man ju tills man kommer till USA och själv kan släpa hem prylarna...



Kram på er!


C

3 kommentarer:

millandante sa...

Blir nyfiken nu på vad du fyndat!:)
Roligt att planera för nytt hus!!

Kram:)

Anna sa...

Åh vad härligt att planera inredning i ett nytt hus! Kommer så väl ihåg den känslan:)

Såg "En andra chans" i förra veckan! Måste ju verkligen säga att det var väldigt gripande och otroligt vad myket styrka det finns i en människa ändå! Du är verkligen beundransvärd! Grattis också till bröllopet:)

Kram
:)Anna

Tina sa...

Hej C!
Här slank jag in av en slump via Milla. Vinintresset är ganska stort i den här familjen, mannen är Munskänk och jag en novis vinälskare..
Ett nytt hus, så spännande! Har aldrig byggt ett 'själv' men väl renoverat upp ett par.
Vill också passa på att säga att jag känner igen dig från tv. Du är helt makalös, en sådan styrka du besitter.

Kram på dig! /Tina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...