måndag 21 november 2011

Gastronomisk orgasm....Mud Pie!!

Det finns alltid något att fira! Och i Lördags fick vi fira en person lite extra och just det får ni se mer av om en tid här på bloggen.....Det kan hända att personen heter M 
Jag gjorde en Mississippi Mud Pie till efterrätt!! GUUUDOMLIG och det är tur att det är långt till bikinisäsongen;-) Jag bara säger det tjejer.....gillar ni choklad så har ni hittat hem :-)


Jag har beställt Eikendal Classic 06
från Bolaget och två av dem gick åt den
här kvällen!! 220:- st har jag för mig att de kostade
men ibland är man värd något extra!!
Gudomligt gott!!



Flaskorna kommer i snyggt fodral.....


Själva dukningen med årets första hyacinter...och nej....jag har inte strykt duken!!
Kvällen blev sååå mysig och sen! Det var tre rätt slaka tjejer som tog sig igenom söndagen med visst motstånd!
Kram C

6 kommentarer:

Tina sa...

Choklad och vin, kan nog inte bli en godare kombination!

kram

Kajsa sa...

Hej Charlotte! Kom att tänka på sången som Claudio sjöng för dig på ert bröllop. Vad heter den? Jättefint var det!

FLAK sa...

Jag är inte så fötjust i just choklad i mängd men visst som den godisjunky jag är så kan jag inte motstå att säga att man blir rätt sugen.

Casa bianca di Mia sa...

Härligt!!

Den kakan går nog inte av för hackor, kan jag tänka mig! ;)

Vinet blir jag lite nyfiken på..

KRam Mia

Johanna Stålros sa...

Åhhh det låter det;) Jag som älskar choklad skulle väl oxå få mig en...Choklad och vi- det är fina grejer det. Kram Johanna

Anonym sa...

Hej Charlotte !
Det ser gudomligt gott ut ! Vart hittar man receptet på denna gudomlighet ?

Ha det gott / Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...