lördag 12 november 2011

Lördagens paketskörd....

En skön dimmig lördag lättades upp med att två paket fanns att hämta på posten!
Pigg som en mört efter att ha somnat i soffan till Idol :-) och sedan sovit som ett barn hela natten.
Jag kom hem ifrån värmland i går mitt på dagen efter ett besök på Selma SPA i Sunne!

Jag hann inte så mycket som att doppa en endaste tå, jag hade en föreläsning för Visit Värmland och en massa sköna människor från turismnäringen i Värmland!
God middag och trevlig underhållning bjöds det på också!
Otroligt vacker SPA anläggning med supertrevlig personal!!

Det första paketet kom från fantastiska MIG OCH ALICE som är både inspirerande
blogg och härlig butik!!!
Det känns lyx att få så fint paket! Med fin hälsning på
dessutom :-)

I paketet fanns bla dessa griffelhjärtan som jag ska skriva familjens namn på
till jul! De ska få hänga över varje handduk

De ligger på en av kuddöverdragen från H&M jag köpte...paket nr 2


Jättefina muggar till vårt svart/vita badrum....aldrig mer krossat glas där
inne från och med nu, för dessa är i plåt!

Julröda borsdstabletter med en
liten ficka som kan rymma både det ena och andra!

Nu väntar en vinprovning och sedan
soffhäng...
Ha en skön lördag!
C

6 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Åhh vilket söt paket. Klart mycket roligare än det man brukar få från posten (räkningar t ex).

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å vad kul med sött paket! Härliga bilder överhuvudtaget, så mycket fint!

Önskar en mysig lördagkväll!
Kram
Adela

mig & alice sa...

Vad roligt att de passade så bra i ert hem.

Vad härligt det låter med Spa...det känns som att jag skulle behöva det snart :-).
Ha en himla fortsatt trevlig helg.

Kraaam
Melinda

mig & alice sa...

Men Herrejisses!!!!

För någon månad sedan blev jag sittandes kvar sent soffan en kväll när resten av familjen gått och lagt sig.

Då kom det repris på ett program på Tv som hette En andra chans...jag satt som fastklistrad och var tvungen att gå in och väcka Janne efteråt och berätta vad jag just sett på tv....Gissa om jag nu blev totalt paff när jag gick in här och fick se att det var DU!!!

Vilken helt underbar inställning till livet du har, du om någon inspirerar andra människor.

Fortsätt i samma stil du härliga.
Kraaam
Melinda

lyckobo sa...

Visst piggar det upp vardagen att få så fint paket! Fina saker har du fyndat! Tyget på kudden var så tjockt, mjukt och fint, längtar att få ha fram min i kökssoffan... :)
Skön Helg!

Tina sa...

Så fina paket, kul att de motsvarade förväntningarna.
En spa dag hade inte suttit fel, ska nog ta en dag innan jul...

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...