onsdag 14 december 2011

Oj vad tiden går.....

Det har varit lite dåligt med bloggandet de senaste dagarna....Medan M ligger på beachen i thailand, dricker Mai-Thai och myser med nyblivna maken och barnen så jobbar jag på här hemma i regnet :-)
Nu är jag inte bitter på något sätt utan unnar henne det bästa, hon som kämpat så de senste åren hemma själv med två små, stor villa osv medan hennes J jobbat borta. Men nu är det gifta och det var ett underbart bröllop.
Själv provkörde jag snön häromdagen!
Jag arbetar ju som föreläsare och reser runt i vårt vackra avlånga land och delar med mig av mina erfarenheter. Nu i måndags var jag i Sundsvall på deras vackra teater.
Jag arbetar på ett företag som heter Iris Hadar som har

Bland det först jag lade märket till efter min olycka var människors osäkerhet i mötet med mig bara för att jag hade rulle. Jag tror att det är rädsla att säga och göra fel, såra och kränka som gör att det många gånger uppstår mycket märkliga situationer.Jag har tusen exempel på galna situationer :-) hihi
Men det är fantastiskt kul att föreläsa
Kanske behöver ditt företag en föreläsning i bemötande?
Kolla känken ovan och hör av er så kommer jag ;-)

Nu har jag snart alla klappar klara...Det känns bra :-)
Mitt hem kommer inte vara överpyntat det är året, tvärtom. Eftersom vi snart flyttar känns det som att jag hellre packar ner saker än upp ur lådor.
Nu väntar vi bara på kommunens JA till hissen, vad gör vi annars undrar jag......
Kram C

2 kommentarer:

Casa bianca di Mia sa...

Hej!
Vad roligt att ser dig på bloggen igen!
Tänk vad de tar tid på sig, kommunen! Men hoppas att det löser sig snart, så ni kan koppla av!

Stor Kram Mia

Unknown sa...

Jäklar va synd att vi missade dig när du var i Sundsvall, har inte sett någon annons...
Hoppas att det gick bra med föreläsningen och att du gillade vår lilla stad.

Ha det gott i jul!
Annelie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...