fredag 3 februari 2012

Helgens vintips

HÄR kan ni betsälla Pers häftiga vin
Här kämpar jag runt ibland flyttkartonger och snödrivor.
På måndag går flyttlasset och vi får äntligen komma in i vårt efterlängtade hus.
Det som känns lite mindre bra är att kommunen inte ens börjat med mitt bostadsanpassningsärende. Nu vill jag absolut inte ha en gnällig blogg men faktum är att jag inte kan ta mig in själv utan hjälp i huset. Nu får vi ta nya tag och kämpa vidare! Önska mig lycka till.......

Betydligt trevligare nyheter fick jag nyligen i ett SMS från systemet. Mina viner jag beställt finns att hämta.
Ingen snöstorm i Sverige kan stoppa mig :-) Här ska provas Morbergsviner....Spännande, har hört att det ska vara gott!
Ha en fin helg!
C

2 kommentarer:

millandante sa...

Nämen va... nu håller jag tummarna för att kommunen jobbar SNABBT!!! Du måste ju för sjutton komma in i ditt eget hus själv.

Det ska bli spännande att följa med dig in;)

Kram kram

vinsnobben sa...

Tack för ett bra vintips!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...