söndag 20 maj 2012

Lite suddig morgon här i Casa Bresciani efter två härliga dagar med bästa vännen Petra, mycket skratt,shopping, god mat och många glas vin!
Tänk att man har sådana vänner!
Idag ska jag plantera allt jag köpte på Blomster landet häromdagen, blå himmel och 20 grader varmt!
Tyckte jag såg en skvätt Morbergs Rosé som fanns kvar i kylen. Det blir belöningen i eftermiddag!

 Snygga Lexington

Gillar vinglasen Lexington brukar ha på sina bilder. Jag hittade liknande på IKEA för 9:- styck!!!
De syns på översta bilden.
Ha en ljuvlig söndag!
Kram -C-

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej C!
Det låter som ni haft en toppenhelg! Vad söt hon är din kompis Petra:)

De där glasen måste jag kika efter på IKEA nästa gång, tack för tipset, jättefina!

Sköt om dig!

kraam Jenny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...