tisdag 7 augusti 2012

det här vore väl något!

Vad underbart med en egen bio i trädgården.
Bilden är från Pottery Barn
Ja, ljumma augustikvällar är det ont om...
Men om en vecka åker jag, barnen och några vänner med deras barn till Spanien och där lär det vara lite ljummare kvällar ;-)
Nej, nu ska jag jobba.

Jag förbereder min föreläsning jag ska ha på Talarforums frukostmöte framöver...
smånervöst ;-)
I september kommer En andra chans gå i repris! Kul...
då får ni som inte såg serien sist se mig live ;-)
Klicka på artikeln så kan du läsa bättre.
Kram Charlotte


1 kommentar:

Hemma på Ekbacken sa...

Vilken underbar bild, helt ljuvlig! Där kan jag tänka mig och sitta kväll på kväll och titta på film.

Lycka till på talarforum, dom verkar bra.
Kram Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...