söndag 21 oktober 2012

Hösten hälsar välkommen!

Hösten är verkligen här och jag njuter...
Just nu sitter jag vid köksbordet, ljusen är tända, kakelugnen sprakar och det är kulet och lite mörkt ute men ändå lyser trädens gula och röda färger upp morgonen.
En stor kopp kaffe och morgonpasset på radio.
Det är skönt att vara den enda morgonpigga i familjen!
Det här är min tid!
Jag ska fixa lite på framsidan idag, synd att jag inte har en svart dörr...verkligen synd!!
Inga höbalar heller....
 
Jag visar några härligt höstiga entréer idag! Vem känner sig inte välkommen här!



Bilder ifrån favoriten Pottery Barn!
Ha en skön söndag, nu ska jag kika in hos er!!!
-C-


3 kommentarer:

Unknown sa...

Härlig blogg ni har!

Blev lite full i skratt av kommentaren jag fick, soffa i köket nje inte riktigt det är vårt matrum:)

Köket är innanför!

Kram Anna

beate sa...

Hei charlotte!

Jeg har ikke sett "en andra chans" på sendeplanen til nrk.
Skal "rope" ut når den starter!

Nyt kvelden

Klem

Madame Edith sa...

Åh, vilka fina inspirerande höstbilder du visar :)

Kra/M

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...