fredag 14 december 2012

Min duktiga fotograf....

Min man C är ju fotograf på Scanpix och då får man gå på Nobelfesten....
eller gå och gå, jobba kanske man ska säga :)
Hans bilder prydde flera av förstasidorna på våra dagstidningar.
Fantastiskt vacker Victoria i en av de finaste klänningarna jag sett henne i!
 




 Fina dukningen!
Och Claudio i egen hög person!
Alla bilder är ifrån Scanpix, tagna av Claudio Bresciani
 
Den här bilden har han tagit på mig och Emma, tycker nog att både hon och jag hade passat på Nobelfesten :-)
 
-C-


7 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Suveränt vackra bilder! Kram.

Cat sa...

Fantastiska bilder !
Ha de gott. Kramen, C

Anonym sa...

Vilka fina bilder din Claudio tar.
Ha en fortsatt mysig lördag med dina nära och kära!
Kram från Barbro från en trogen läsare av din blogg.

Josefine sa...

Så fina bilder! Burkar faktiskt skymta hans namn under en hel del bilder när jag läser tidningen på morgonen :)

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

WOW....vilka bilder han tar ...

dn på dig var ju underar.

KRAM

Pernilla

HOUSE of ADELA sa...

Så jättefina bilder!
Underbart sovrum med och vilken härligt snygg hall ni har:)

Kram
Adela

Anonym sa...

[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]purchase rebetol online
[/url] rebetol
buy copegus
buy ribavirin online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...