lördag 26 januari 2013

Laundryroom inspiration

 Sköna lördag...började morgonen med melodikrysset,,jajaaaa jag vet att det är lite varning på den men jag slår vad om att det finns en och annan som också gillar det. Det hör liksom till....:-)
Lilleman hade bortamatch i innebandy och det slutade med storvinst! 4 målsskytt blev han också och mamman fällde några tårar av stolthet!
Shoppade några härligt våriga saker på plantagen också, de tänkte jag visa i morrn!
Men nu några fina inspirerande bilder från Pottery Barn.



Jag gillar svarta detaljer. Lyktan från On Interiör står redan i min hall....
Ha en skön kväll, här dricker vi Morberg och lagar gryta!
Kram C

1 kommentar:

Marthina, Holmbytorp sa...

Härlig inspiration! Behövdes, jag är så trött på vår fula tvättstuga som verkligen skulle behöva ett lyft. Kram, Marthina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...