söndag 27 januari 2013

Trädgårdstankar

Så fort julstjärnorna är nedtagna börjar det krypa i trädgårdsfingrarna...
Jag vågar inte kalla dem gröna för då ska nog det man odlar överleva längre än vad det jag odlar gör, men jag lär mig för varje år!
Det är som bästa terapin att pyssla i trädgården tycker jag!
Jag tog en tur till Blomsterlandet och Plantagen och de har faktiskt börjat plocka fram en hel del spännande.
Vill ni ha underbar inspiration så kika i Affaris katalog!

 Den här stora härliga krukan med tillhörande kupa köpte jag på Plantagen.
Den ska fyllas med vårlökar och mossa tänkte jag. 
Till påsk kommer den pimpas med en massa fint och påskigt.

På Blomsterlandet har de börjat med en massa vackra
tvålar och dessa fina doftljus.
Snygga och med underbar doft!

Snyggaste trådrullen för trädgården.
Affari
Nähä, nu ska jag ta en tur till Nynäs och kika på en jacka, hoppas den passar!
-C-

2 kommentarer:

Unknown sa...

Besök plantagen igen, de hade erbjudande på bolsius aromatic fresh linen doftljus luktar som nytvättat, du gillar t lika mkt som jag har jag sett. Jag bunkrade massor.
Titta även in på min blogg och titta på mina favoritbloggar så hittar du en blogg som heter trädgårdsflow, en tjej från Sundsvall, som verkligen har gröna fingrar. Massor med inspiration. Hon är superduktig på sin hobby.
Ha det så bra och njut av en snart begynnande vår.
Annelie Andersson

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...