söndag 16 mars 2014

Holksamling och trädgårdslängtan....

Pinterest är en evig källa av inspiration 
och jag har samlat på mig massor av bilder till min "To do list" 
Jag skulle vilja bygga en planteringsbänk i sommar, som ska vara lika fin som praktisk...
Här är några av dem jag har som inspiration:
bilder ifrån Pinterest
Zelf maken: oppottafel - Alles Brocante

When I have a potting shed, I am going to make it look like this!

Salvaged Wood & Pallet Potting Benches

raised herb bed

Jag tycker det är så snyggt med pilflätning i trädgården. Även blomsterställningar i rostig armeringsjärn är superfint...
Ett kul sätt att bygga höjder och göra trädgården personlig.



Herb gardens



Image from the "Complete Kitchen Garden Book"



Det är något visst med fina fågelholkar tycker jag...
På den här bilden från Pinterest ser jag några som gärna skulle få hamna i min samling...
Birdhouses

Min egen lilla samling står i köket och saknar hyresgäster men de pryder sin plats tycker jag..



Idag är det födelsedagsfika för dottern som nyss blivit 13! 
Ha en mysig söndag!
-C-

3 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Her var det mye lekkert og inspirerende. Jeg er glad i vinter og snø, men du og du hvor koselig det er å pusle med hage;)
Gratulerer med 13-åringen;)
Kos dere masse med feiringen;)

Klem fra Ann-Mari

Hem och Lycka sa...

Underbara bilder, får sommarfeeling! Grattis till bebisen i magen! kram Mia

Hem och Lycka sa...

Underbara bilder, får sommarfeeling! Grattis till bebisen i magen! kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...