torsdag 26 juni 2014

Take a bath...

Jag har gjort en tavla till stora badrummet.
Jag älskar printables och man kan hitta och göra såå oändligt mycket kul med det man hittar på nätet.
En av favoritsidorna är The Graphics Fairy
Hon har även en kanonsida på Pinterest

Den här hittade jag där, skrev ut och satte i ram...och vips så har man en supersnygg tavla i badrummet.

En bild från 7-årsdagen efter olyckan jag skrev om nyligen....Betydligt bättre dag än för sju år sedan :-)
Foto: lyxar med iskall champagne och shopping på leilas general store

Foto: Ser ut att älska sin mamma trots att hon verkar klämma fast honom under behagen....
Charlie växer så det knakar och är en riktig gladis...
Poolen börjar ta form nu och nu kan jag verkligen se mig själv i den romerska trappan med ett glas bubbel....snart, snart, snart.
Fortsättning följer....

Ha en fin och hör och häpna, rätt solig torsdag!
-C-

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...