torsdag 24 juli 2014

Denna ljuvliga hetta....

Jösses vad det är varmt...
Här gick man i början av juli och pep över att det aldrig blev någon värme...
Nu har den kommit och det med besked.
Jag är såklart extra lycklig över poolen dagar som dessa, även om mina minuter i solstolen kan räknas på båda händerna. Hetta och små bebisar är ingen bra kombination och vi är mest inne under dagens varmaste timmar.
Inne passar jag på att fortsätta planera Charlies namnfest.
 Här har jag någon halvtimme i solen medan lilleman sover i skuggan.
De snygga handdukarna fyndade jag på Lager 157 i Haninge.
Foto: Tack för idag!󾌵
Lycko mig som får hjälp med trädgårdsarbetet av lilla C
Foto: hjälper mamma att vattna...
Efter att ha "slitit" i trädgården är man väl värd lite vin och grillat!!
Åh, jag vill inte att sommaren ska ta slut!
Foto: Känns bra!
Svettiga kramar
-C-

1 kommentar:

Ambienti sa...

Å, så härligt med pool dessa varma dagar!:) Det står högt upp på min önskelista, även om vi bor nära havet...
Och så söta ni är, Charlie och du i trädgården! Måste vara spännande att få "spruta" vatten med mamma...;-)
Önskar dig en fortsatt skön sommar!
Kram
Christina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...