torsdag 18 september 2014

Nu jäklar ska här bakas...och tävlas!!!

Ibland är jag lite hetsig i mina beslut!
Det kan vara min positiva hjärnskada vi brukar skämta om som får mig att kasta mig in i allt möjligt och omöjligt, ofta lite oigenomtänkt men med stor entusiasm och inte sällan utan ok resultat.
NU ska jag tex vara med på en baktävling på Nynäshamns skördefest på lördag.
Spännande & nervöst....
Ja, nu får vi se hur det går, 

Nynäshamns skördefest är en populär och supertrevlig tillställning som äger rum i vår vackra hamn.
Klicka på länken och läs mer. 
Flera spännande personer kommer:
Tareq  Taylor, Pirre & Mackan från Sommar med Ernst...och så jag hihi

Återkommer inom kort med pics från mitt bak :-)
Kram C

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...