söndag 30 november 2014

Julpyntat i trädgården...Less is boring...

 En dag med frost och sol...
såå underbart vackert och jag passade på att tanka energi.
.Ett välkomnande hus i juletider är ett måste och varje år njuter jag av att fixa runt i trädgården.
Jag gillar rost, buxbom och att smycka med mycket granris, enar, slingor och röda äpplen.
Mina gamla loppisfyndade skidor kommer fram och allt smälter in i miljön till huset och staketet...

MEN I ÅR HAR JAG GÅTT I SPINN....fullkomligt!
Kan det vara hormonerna? amningen? de sömnlösa nätterna?

Vackra äpplen på min rostiga kronpinne....

Det är här det sticker....

 MAGISKA SLINGOR RUNT FÖNSTREN!!!

Självlysande polkakäppar!!
Jag skämdes nästan när jag stod på Jysk och köpte dem...det är för barnens skull förklarade jag extra trovärdigt...Men det går en liten rysning av välbehag igenom kroppen när jag ser de kulörta färgerna och man blir glad!


Glad första advent!
Kram C

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...