onsdag 28 januari 2015

Billig & snygg tavelvägg...

Här rullar vardagen på i ett rasande tempo!
Tyckte att jag bloggade igår men inser att det är alldeles för länge sedan.
Nu när julen är över så börjar det stora födelsedagsracet men en familjemedlen varje månad ända fram till maj...
Dessutom fyller nästan alla andra släktingar år i början av året.
MEN eftersom jag älskar att fixa fest och baka så tycker jag såklart att det är toppen.

Jag älskar även snygga tavlor och gärna svartvita foton.
jag har kikat på många olika hästpolo-tavlor men tycker att de ofta är ganska dyra.
Jag gjorde egna av bilder jag skrivit ut från nätet, gjort svartvita och sedan satt in dem i svarta ramar från IKEA...
Supersnyggt och billigt..
Det snygga fotot med poloklubborna är från den fina bloggen  Karnas Hus
  
Vi bjuder på två suddiga men glada selfies på mig och lilla Charlie...



C har börjat krypa nu.
När mina andra barn var i samma ålder ville de också vara runt fötterna när man stod i köket, gärna mellan benen...
Minns hur man steppade omkring, tog långkliv och sidohopp för att inte kliva på dem.
NU är det samma sak, fast med rullen är jag inte lika smidig kan jag våga påstå utan att överdriva.
Han vill såklart vara runt mamma och det innebär att han gärna är under rullen emellanåt...
Jösses så jobbigt,det sista man vill är ju att köra över sitt barn.

Ha en härlig onsdag!
-C-

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder på dej och Charlie
Ha en fin onsdagskväll med dina nära o kära.
Kram
Ps tack för mailet- hör av mej en annan dag Ds

Anonym sa...

Jag glömde ju skriva Barbro

Unknown sa...

Fina tavlor, vart hittade du bilderna på nätet?
Måste nog kopiera din ide!
Hälsa lillprinsen att han är söt som socker!

Karna sa...

God morgen, ser at det ene bildet du har "lånt" fra nettet er fra mitt hjem....Det med polokøllene......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...