torsdag 8 januari 2015

Chalkboardvägg?? eller inte?

I hallen har jag en fondvägg som har en Josef Frank tapet...
Den fanns där när vi flyttade in och även om jag tycker den är fin så är det inte min stil och inte ett dugg Jag.
Nu har jag en idé att måla väggen med svart griffelfärg för att sedan kunna texta efter säsong, känsla och humör.
Jag gillar att texta och har några inspirationsbilder nedan som fått mig in på denna idé.
Vad tror ni?
Tror ni inte det kan bli häftigt?

22 Awesome Chalkboard Typography Arts | Graphic & Web Design Inspiration + Resources
foto från nätet
Den här tapeten sitter där nu...


Chalkboard art
foton från nätet...
My second attempt at chalkboard art on the wall in our new kitchen

Jag har nog iaf bestämt mig :-)

Gó kväll!
Charlotte

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...