söndag 22 februari 2015

Badskoj & shoppingtips

Att få ner mina barn i badet har aldrig varit några problem...
Tvärtom kan det vara svårt att få upp dem, eller att få tonårsdottern att sluta duscha så att varmvattnet räcker till övriga familjemedlemmar.
Fast jag minns hur det var...och är! Jag älskar att ta långa, varma bad och kan nog duscha alldeles för länge själv. precis som när man var tonåring och mamma ledsnade på att ropa att jag skulle sluta och till sist stängde av varmvattnet.

Det finns massor av skoj badleksaker och andra kul och mysiga detaljer till badet för barnen.
Igår köpte jag något lite kitschigt, men populärt till stora badrummet
Ett duschmunstycke med led-belysning.
Det ser riktigt häftigt och hightech ut hihi.

MYCKET poppis hos lilleman.

Ljuset ändras av vattentemperaturen och startar  av vattnets tryck.
79.90 kr på Claes Ohlson... 


En annan kul idé för att göra badstunden lite roligare är att slänga i några glowsticks, Sedan är det bara att hoppas att de håller, annars har man självlysande ungar ett tag framöver.
 

Idag blir det kalas hos syster M
och städning...ser mest fram emot det första inslaget...
-C-

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...