torsdag 5 februari 2015

Barnrummet får en kompis

Insnöad och full av kreativitet...
En ganska bra kombo.
Får jag några minuter över så kan jag ta mig an några av de tusen projekt som jag har på min "vill-så-gärna-göra-lista"
Nr 1 på listan är att börja fixa Charlies lilla rum, som egentligen är en större garderob.
Låter inte så mysigt kanske men det är fint, snedtak,lite vinklar och vrår och fönster.
Jag hittade den här fina Marionettgubben på Newport home interiors i Bromma blocks.
Den kommer att få flytta in i C´s rum när det är klart.




Jag gillar verkligen den här typen av "gubbar" och de har även hittat till skötbordet...

Nu är det inte säkert att varken soldaten eller handdukarna står så fint på plats när lilla C har fått ny blöja...han kastar nämligen allt han får tag på, så snabbt och långt han bara kan...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...