fredag 13 mars 2015

Spring is in the air, jag i pod och vintips..

Vilken fantastisk energi man får av att solen skiner!
Jag är nu inte den enda som får oanad energi...
Lilla C är i sitt esse och reser sig mot allt och jag får ofta sladda fram på bredställ för att hinna med att fånga eller oftast kanske dämpa fall...Phuu
Jag får massor av hjälp av honom.
Jag får hjälp att tömma diskmaskinen, fast den är halvfull, sedan lägger han det lite var som helst i köket. Jag får hjälp att tömma soppskyffeln, jag får hjälp att vika om tvätthögarna, jag får också hjälp att rensa under köksbordet, men då vet jag att han är mätt ett tag framöver ;-)
Hjälp som jag egentligen faktiskt inte alls har bett om hihi


Jag älskar vide och knåpade ihop en stjärna.

Vill ni lyssna på mig när jag delar min historia?
HÄR i timglaset pod:
delar jag med mig om livet, olyckan, bemötande, föräldraskap och att återvända till livet efter att det drabbat mig... Här finns plats för både skratt, tårar och smaskiga detaljer :-)
Hoppas du tycker om det!

Charlottepod



Helgens vintips:
Ett maffigt vin att antingen älskar eller "tycka mindre om"
Gott till grillat eller bara som det är...det här smuttar jag gärna på i soffan...
Härligt, fylligt med sin speciella smak av kaffe och choklad.
Från Sydafrika på druvan Pinotage.
79:- prisvärda kronor...
Jag brukar dricka det vid 18 grader ca för bästa smakupplevelse ;-)


Skål och trevlig helg!
-C-

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...