torsdag 22 oktober 2015

Sovrummet börjar ta form....

Grönt är skönt heter det ju, men i mitt sovrum tycker jag nog att den här tapeten är skönare.
Den gamla gröna tapeten som satt uppe när jag köpte huset har fått ge plats åt en Ralph Laurentapet som jag sneglat på länge men inte vetat om jag skulle våga använda. Tänk om den blir för blommig?
Det blev den inte och jag älskar den mer och mer för varje dag.
Sängen är från Mio och Charlie säng från IKEA...
Nu är det bara detaljerna som gör inredningen kvar.....

 Så här såg det ut innan.
Jag är i full färd med att måla fönsterfodren till vitt från furu.


Charlies lilla hörna har fått två Pom-poms och en prinskrona
Fler bilder kommer när det är fixat.
De här är tagna med mobilen och blir rätt gryniga och trista.Nästa gång tar jag kameran


Nu ska jag börja jobba med mitt Family command center, för griffelfärgen är snart torr!

Kramar från Charlotte som är full av energi
( försöker peppa mig själv med en vit lögn efter att ha varit vaken med lilla C sedan 05.20 )

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...