tisdag 21 april 2009

Invigning!!

Äntligen är det dags!
Dagen vi längtat till så länge...
Lördagen 25 april
kl 10.00-15.00
Hamngatan 39 i Nynäshamn
då invigs
VILLA VINTAGE
med pompa och ståt...
Att det ser ut att bli 20 grader varmt och sol gör inte saken sämre:-)
Vi kommer att ha vår butik öppen på helger
11-15 både lördag & söndag
Vi har ingen nätbutik men om du skulle se något du som du verkligen skulle vilja ha här på bloggen så kan vi säkert ordna det :-)
Varmt välkomna
Kram
Charlotte & Maria

15 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Inte hade jag fattat att ni finns i Stockholmstrakten. Vem vet då kanske jag gör en utflykt till ert håll en solig helgdag och besäker Villa Vintage :)

Stort Lycka Till!

Kram Lena

Lina ♥ C´est la vie sa...

Grattis vad roligt! Ser fram emot ett besök i vår.
Lycka till, önskar Lina

Les Cotrions sa...

Hello my friends! I'm very happy for you! I'm sure it'll be a success!!!
My best wishes!!!
Warm hugs
Vale

Caroline sa...

ALL LYCKA!

Kram C/ På LINDBACKEN!

Vit som snö sa...

Så spännande! Stort lycka till med öppningen. Tyvärr bor jag ju inte i närheten men vi har vägarna förbi ibland...
Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för att ni tittade in. Synd att man inte bor närmare Nynäshamn, det blir tvärs över Sverige från Värmland! Så fina rullade quiltar ni har på bild, såna får man aldrig för många av.
Lycka till med öppningen.
Kram till er
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej på er!
Tack för den fina kommentaren hos mig!
Åh vad spännande med er butik, vad synd att jag bor på västkusten..
Hoppas ni kommer visa många bilder från butiken på bloggen:)

Stort GRATTIS o lycka till på lördag!!

Kram Jenny

Charlotte Friberg sa...

Ååh va kul! Klart vi ses lördag!

Givetvis kan jag hjälpa till med loggan. Vi tar en dejt snarast! Kram C

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, så spennende?! Gratulerer sååå mye!!! Så gøy!

Masse lykke til på lørdag!! Håper mange tar turen innom!

Klem Anette:)

Trädgårdsingenjören sa...

Trevligt! Då kanske man får ta sig en tur till de norra delarna för att kolla in er!
Kram Gry

VITA NYANSER sa...

Tack för go kommentar hos mig. Vilken rolig grej!!! Åh, en egen butik!!! Det håller jag eventuellt på att förverkliga, en liten bit på väg. Har jag vägarna förbi ska jag givetvis kolla in.

Lycka till med invigningen!!!!
Kram l-l

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad roligt för er, äntligen i hamn. Jag undrar var ni tar vägen ibland. Ni måste visa många bilder på bloggen så att vi kan handla. Visade fröken V eran blogg när hon var nere hos oss och sa att ni skulle öppna.
Stor kram från mig/ Anne

Villa Carl Larsson sa...

Stort lycka till med öppningen!!

I mitt hjärtehem sa...

Jättelycka till! Synd att jag inte bor närmre, då hade jag absolut varit på plats...så fina filtar på bilden!
kram åsa

Anna sa...

Åhhh att jag missade att ni hade invigning, nu hade jag fullt upp med kalas hela helgen så det hade nog inte gått ändå .... Jag är så otroligt sugen på ert fina porslin och det är lite väl långt för mig att åka till Nynäs, skulle det gå att lösa på ngt vis? Säljer ni styckvis, eller hela porslingsserien? Pris? Många frågor blev det, kramar Anna. Ni kan maila mig anna_lundin22@msn.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...