fredag 12 augusti 2011

TACK!!!!

Alla Underbara Bloggvänner....Efter gårdagens program var jag alldeles skakis, vilken respons vi fick. Så många fina ord och mycket uppmuntran har jag väl aldrig fått! Åh vad jag blir glad, om ni bara visste hur mycket det, NI, betyder för mig!! Det är ju sådant som gör att jag orkar vara så glad som jag ju faktiskt är, även om man har tunga "gråtdagar" fortfarande ibland.


Tack för att ni var med mig igår kväll och för er som missade det finns det på Svtplay...Nu har vi en resa tillsammans under Nio program till! Hoppas ni är med då!



Jag och mina små underbara!!! foto Alicia Swedenborg




Här är en suddig bild, vi kanske var lite suddiga själva ;-) från igårkväll precis innan starten, jag hade med mig några av de som betyder mest för mig som hejjarklack!



Ni kan se en massa BONUSMATERIALwebben, där jag bla berättar i detalj om olyckan
och timmarna direkt efter....kolla gärna, om ni inte är känsliga ;-)


STOOOOOOR VARM KRAAAAM till er ALLA

Ni är grymma!!!
C

14 kommentarer:

Casa bianca di Mia sa...

God morgon Pärlan!!

Jag tänkte på dig hela dagen igår! Näsdukarna räckte, men det tog inte många minuter innan tårarna började trilla och när jag såg dig i bild, blev jag alldeles varm.. Du starka, vackra kvinna!! Skit snygg jeansrumpa har du!! hahaha.. ;)

Stor kram vännen!

Brunkullan sa...

Vilket bra program det var! Bänkade mig med en kaffe, och fann mig själv sittande med hela koppen kaffe kvar, när det var slut.

Vilka människoöden!
Och.
Du är så fantastiskt stark slår det mig!

Kommer sitta klistrad framför serien.

Önskar dig, vackra kvinna, en underbar helg:)

Designe sa...

Hej! Så fint programmet var! Jag kommer absolut fortsätta följa serien! Kram på dig! Ha en fin helg!:)

Joanna Björkqvist sa...

Låter som något man inte får missa, även om det verkar sorgligt också, så tack för tipset som jag bara råkade stöta på här via en annan blogg...

Tur att SVT Play finns för oss som är dåliga på att passa tv-programtider!

Liza sa...

jag såg programmet å oj va jag bölade! såå sorgligt å lyckligt på en å samma gång!!! Blev väldigt rörd över hur positiva ni är! Kommer på mig själv att man tar väldigt mycke för givet här i livet å borde uppskatta mer vardagliga saker.

Kommer absolut följa programmet å bloggen!!!

Kram Liza

Hem och Harmoni Marie sa...

Du e grym! Hela programmet var såå himla bra och du var bäst!
Kommer sitta bänkad varje vecka.

Vilken himla fin utstrålning du har, så vacker!
Vill krama dig! :)

Ha det gott!
Marie

millandante sa...

Åh vad programmet var fint och berörande Charlotte!! Exakt sådana program behövs verkligen!
Det var så roligt att se dig du snygging!! Och imponerad blev jag över hur du klarar att slänga in rullstolen sådär i bagaget:) Ska bli spännande att följa dig och de andra framöver!

Stor kram:)

Anonym sa...

hej tittade på en andra chans igår.
och precis som du säger
-varenda förälder hade nog gjort samma sak.jag vet att jag TÄNKTE att göra det när våran bil rullade för 25år sedan..men jag hann inte innan den hade rullat in i en lada och stannat som tur var!
tycker du ändå är positiv till livet! kan förstå känslan på sjukhuset när barnen kom och du skrek"ta bort dem,ta bort dem" det va nog traumatiskt för både dig ch barnen!
kram på dig kommer följa bloggen STENHÅRT!

Sister Moonshine sa...

Jag såg första programmet igår med en tår i ögat hela tiden. Vilka fantastiska människor. Starka, varma, fina. Jag ska definitivt följa serien. Kram

/Åsa

Designe sa...

glömde säga att...jag blev oxå impad av hur du slängde in rullstolen med en arm in i bilen och att du kan gå lite med hjälp av stöd! Härligt! :)

lyckobo sa...

Hej! Hittade din/er fina blogg idag "av misstag", och nu harmas jag över att jag missade programmet!
Kanske får jag se del 2 :)

Nej, nu måste jag läsa vidare :)

Ha det bra i sensommarvärmen!

Stjärnor & Champagne sa...

Underbart bra tyckte både maken och jag:) Och vi ser fram emot den snygga rumpan, asgarv....Du är för go:):) Stor kram Anne

Laila sa...

Jag beundrar dig verkligen!

Min son (9 år) satt och grät när han hörde dig berätta om er draktur. Ännu mer grät han sen när du kröp runt och lekte häst.
-"Vad bra att hon gör så gott hon kan. Det älskar hennes barn" säger min lillskit Han...som är van vid en mamma med trasigt knä och värk...
Tack underbara du för att delade med dig ♥

Jessica sa...

Du vackra fantastiska människa!!

Alla ni som är med i programmet gör något som jag aldrig tror jag skulle klara, ni fortsätter inte bara existera utan att verkligen leva!

Tack för att vi får följa dig och ditt öde!

Stor stor kram Jessica

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...